domingo, 16 de febrero de 2014

via la son de la llarga (pollegó est) Montserrat

Buf tinc el blog molt, molt abandonat i el motiu no és un altre que no paro de fer coses, i les coses que estic fent ara ja estan prou bé ressenyades com per donar més informació. Però us deixo el link del blog d'una amiga i companya habitual de cordada, que ella sí té paciència i el do de la paraula, i explica perfectament moltes de les escalades que estic fent darrerament.

/http://sargantanavertical.wordpress.com/2014/02/16/son-de-la-llarga-md-pollego-est/


1 comentario:

  1. Hola Sandra,
    sóc el Jaume, Jaumegrimp, que ens vam conèixer a la Granota, t´he passat les fotos al mail que em vas donar, les has rebut? si no és que no em vaig apuntar be el teu correu, el meu és jaumeplanell58@gmail.com.
    Bon blog el vostre.

    ResponderEliminar